Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Paula's Choice

Kémiai hámlasztás otthon

2015. március 08. - KaticA

Régóta szerettem volna kipróbálni, vajon mit tud kezdeni bőrömmel egy jó kis kíméletes otthoni kémiai hámlasztás. Nem is tudom miért, de olyan sokáig barátkoztam a gondolattal és kerestem a megfelelő terméket, hogy már be is köszöntött a tavasz. Így ismét várhatok közel hét hónapot, hogy beilleszthessem a rendszeres bőrápolási rutinomba. A kémiai hámlasztókat ugyanis fényérzékenyítő mellékhatásuk miatt javasolt ősztől tavaszig alkalmazni. Nyáron csak komoly odafigyelés mellett.

Az otthoni kémiai hámlasztóknak kétféle típusát különböztetjük meg.

  • Vannak az AHA (alpha-hydroxy acid) savak, amelyek bizonyos gyümölcsökben és élelmiszerekben fordulnak elő, és a bőr felszínén hámlaszt.
  • És van a BHA (beta-hydroxy acid), például a szalicilsav.

Az AHA elsősorban a napkárosodott, pigmentfoltos, durva tapintású  bőr számára lehet nagy segítség. Jó lehet továbbá kisebb hegek halványítására, fakó bőr és tág pórusok kezelésére, ráncok csökkentésére. Nálam sokkal hozzáértőbbek javasolják az 5%-os erősségű hámlasztó két naponta való alkalmazását, de strapabíróbb bőr esetén akár még a mindennapi használat is belefér.

A BHA hámlasztás kiváló segítség lehet a mitesszerek és az aknék elleni harcban. Remek gyulladáscsökkentő és normalizálja a faggyútermelést, így megakadályozza az újabb pattanások kialakulását. Antibakteriális tulajdonsággal is bír, és alkalmas az érzékeny bőr hámlasztására is. Jó lehet rozaceás bőrűek számára is,

Mivel számomra fontosak a szép összetevők és az állatkísérlet mentes termékek, ráadásul imádom a Paula's Choice kencéket, ezért nem is volt kérdés, hogy az Ő Resist Daily Smooting Treatment 5%-os AHA hámlasztóját választom kipróbálásra.

foto_3_8.JPG

Ezúttal sem kellett csalódnom a PC-ben, remek kis exfoliáló krémhez volt szerencsém. Én esténként, heti négy-öt alkalommal az arctisztítás utáni első lépésként alkalmaztam, majd beszívódása után jöhetett a szérum, végül a hidratáló. Nappalra pedig SPF 35-ös fényvédővel óvtam bőröm a napocskától. Elmondhatom, hogy a hámlasztó már egyetlen használattal babapopsi finomságú bőrt varázsolt, és mintha a pattanásaimat is jelentősen visszaszorította volna. Összességében elmondható, hogy szebb, egységesebb bőrképet kaptam általa. Szóval engem maximálisan meggyőzött. Nagy szívfájdalmam, hogy kissé későn szántam rá magam a kipróbálására, de ősszel mindenképp magamévá teszek egy 5 és egy 10%-os AHA exfoliálót.

Innenpaulaschoice-kemiai-hamlasztok

Ez pedig egy alacsonyabb árfekvésű darabAnaconda-szerum

Ez utóbbi egy rendkívül szimpatikus árfekvésű darab, én csupán az összetevői között szereplő alkohol és parabén miatt nem választanám.

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr97251169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása