Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Márciusi Pixibox

2015. március 04. - KaticA

Ha valaki még nem ismeri, a Pixibox egy kis meglepetés csomag, ami kéthavonta rendelhető 4990 ft-ért és tele van mindenféle fincsi kozmetikumokkal. Mellesleg a benne található termékek értéke sokkal magasabb, mint az összeg, amennyiért megrendelhető a dobozka. Már régóta szerettem volna lecsapni rá, de csak most jött el az ideje, hogy a tettek mezejére lépjek. Gyorsan a magamévá is tettem egyet.

sam_0773.JPG

A szállítás napján már olyan izgatott voltam, mint kisgyerekként Karácsony reggelén. Egyrészt imádok csomagot kapni, másrészt pedig a tartalom meglepetés a megrendelők számára. Többféle doboz van, többféle tartalommal, szóval remekül ki van ez az egész találva. Minden elismerésem az ötletgazdáké.

Mikor ma reggel végre megérkezett, a Kisfiammal még pizsiben, együtt vetettük rá magunkat a dobozkára, közösen bontogattuk és vártam a "waooo" hatást...

sam_0775.JPG

... ami sajnos elmaradt. Hangsúlyozom, ez senkinek nem hibája! A tartalom nagyon kis korrekt, hiszen több termék teljes kiszerelésben található benne, illetve odafigyeltek arra is, hogy a kozmetikumoknak igen széles skáláját állítsák össze.

Amit a dobozban találtam: egy Barry M. körömlakk teljes kiszerelésben (de sajnos nagyon nem az én színem), két teljes kiszerelésű Artdeco szemhéjpúder (nagggggyon nem az én színeimben), a Versace Bright Crystal Absolu illatmintája pumpás kiszerelésben, három Kneipp masszázsolaj, amiket imádok, egy Revlon 3 in 1 hajpakolás minta a festett haj ápolására, egy Eucerin Even Brighter FF30 nappali arckrém minta és egy uber kupon.

Talán a következővel nagyobb szerencsém lesz. :)

sam_0779.JPG

A Kisfiam rendkívül élvezte a közös bontogatást. Hangosan kacarászott és nagy szakértelemmel vizsgálgatta a kencéket. Az Ő középső ujjacskája -is- látható az utolsó fotón, azonban szerintem semmi különösebbet nem kívánt üzenni ezzel a  nonverbális kommunikációs formával. :)

Ha valaki nem ismerné a Pixibox szolgáltatást, megismerkedhet vele...

ittpixibox

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr537240369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása