Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Shea vaj

2015. március 10. - KaticA

Elmondhatom magamról, hogy igen sokféle kencét kipróbáltam már ezidáig. Akadt dolgom bőven bio, kommersz drogériás, gyógyszertári, professzionális felhasználásra javasolt, és prémium kategóriás kozmetikumokkal egyaránt, melyekkel egészen vegyes élményeim kerekedtek. Azonban számomra a nagybetűs KRÉM, a csodaszer, ami mindig van itthon és aminek legsokoldalúbb a felhasználási területe, nem más, mint a shea vaj.

img_20150306_142134.jpg

A shea vajról kizárólag szuperlatívuszokban tudok beszélni... annak ellenére, hogy egy idősebb kozmetikus hölgy egy alkalommal kis híján leharapta a fejemet, amikor elárultam neki, hogy én bizony többek közt ezzel a kis természetes finomsággal ápolgatom a bőrömet. Való igaz, hogy egy rendkívül sűrű, nehéz kence ez és könnyen eltömítheti a pórusokat, de az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a homlokom területére nem nagyon használom. Ott ugyanis viszonylag zsírosabb és pattanásokra hajlamos a bőröm. Azonban a szárazabb és irritált területekkel egyszerűen csodákat művel.

Mindenképp fontosnak tartottam említést tenni erről a kis csodakrémről, mivel számomra nélkülözhetetlen ,a szépségápolásban, ráadásul a napokban valami szétcsapta a bőrömet. Gyanítom, az én bőröm nem annyira tolerálja a túl sok hatóanyagot, illetve ha sok mindennel próbálom egyszerre kényeztetni. Talán kissé túlápoltam mostanában szegénykét. És ilyenkor jön a shea vaj, a megmentő. Általában két használat és eltűnnek a száradásfoltok. Több ismerősömnek segített már csillapítani az ekcémás tüneteit, valamint ha a Kisfiamnak kipirosodik egy kissé a popsija, csak ezzel bekenem és egy-két órán belül már nyoma sincs a pirosságnak. Tehát popsi krémként is kiváló. Ami még izgalmas lehet ezzel az egzotikus kis finomsággal kapcsolatban, hogy természet adta módon tartalmaz egy minimális fényvédőfaktort. Azt azért senkinek nem javallom, hogy kizárólag erre a fényvédelemre támaszkodjon. :)

Én innen szoktam megvásárolni: ghanai-finomitatlan-sheavaj

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr97243365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása