Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Bőrápolási rutin 1. lépés - Arctisztítás

Eucerin-UltraSensitive arctisztító tej, Garnier-Micellás arctisztító víz, Banila Co. Clean It Zero, Bioderma-Sensibio H2O Micellás arclemosó

2015. április 14. - KaticA

A bőrápolás a tökéletes arctisztítással kezdődik. Gondolom, nem szükséges mélyebben belemennem abba, miért is oly fontos a bőrápolási rutin ezen lépése. Annyit azonban mégis elmondanék, hogy hiába a bőrápolásba befektetett energia és a különböző kencékre áldozott pénz, ha nem fordítunk megfelelő figyelmet arcunk napi kétszeri alapos tisztítására, a kívánt eredmény sajnos igen kétséges.

Én a magam részéről, minden reggel és este arctisztítással kezdem a bőrápolást. S amire különösen büszke vagyok, hogy erről a műveletről akkor sem feledkeztem meg, amikor a régi szép időkben néha napján reggel nyolckor tévedtem haza egy-egy jobb buliból. Bizony, előfordult ilyen is. :) Reggel először is langymeleg vízzel megmosom az arcomat, majd micellás vízzel áttörlöm, eltávolítva ezzel az éjszaka során a bőrön keresztül távozó méreganyagokat és olajokat. Este pedig arclemosóval vagy arctisztító tejjel letisztítom az arcomat egészen addig, amíg a vattakorong teljesen tiszta nem lesz, majd micellás vízzel áttörlöm, végül pedig tiszta vízzel leöblítem.

2015-04-14_10_36_33.jpg

Márciusban többek között az Eucerin minden csúnyaságtól mentes UltraSensitive arctisztító tejet használtam. Szimpatikusnak találtam a szép és nagyon rövid INCI listáját, valamint azt, hogy ez a kis arclemosó tartósítószer-mentes, parabénmentes, paraffinmentes, illatanyagmentes, alkoholmentes, színezőanyag-mentes, emulgeálószer-mentes. illetve nagyon szerettem a higiénikus, szennyeződésmentes pumpás csomagolást. Azonban sajnos nem sikerült szerelembe esnem vele. Méghozzá azért nem, mivel nagyon sokat el kellett használnom ahhoz, hogy a napi szennyeződést maradéktalanul eltávolítsa a bőrömről. Pedig megjegyzem, nem is sminkelek. Legalább négy-öt vattakorongot használtam el, amíg már semmi szennyeződés nem volt rajta. Pedig közben langyos vízzel még át is öblítettem az arcomat. Nem rossz ez a kis kence, csillagos ötöst adok mind az összetevőkre, mind pedig a csomagolásra, de nekem ezért az árért valami sokkal hatékonyabb és időtakarékosabb megoldásra van szükségem. Az értékelésem: 5/3

A következő arctisztító amit egész márciusban használtam, az a Garnier Micellás arctisztító víz. Ez egy bazi nagy, 400 ml-es kiszerelés, és nagyjából a háromnegyede még mindig megvan. Elég jó kis lemosó ez, mivel nem csíp, nem hagy olajos réteget maga után, viszonylag jól tisztít és az ára is baráti. De én semmi extrát nem kaptam tőle, ráadásul sajnos a bőröm olykor-olykor kipattog a használata után. Szóval egész biztosan nem fogom újravenni. Az értékelésem: 5/4

Na és a két legjobbat a végére tartogattam. :)

A Banila Co. Clean It Zero egy méltán népszerű arclemosó balzsam. Nekem elhihetitek, hogy tényleg valami mesés. Első ízben csupán egy öt darabos mintát rendeltem belőle, ami darabonként 10 ml-t jelent, viszont nagyon kevés kell belőle egy használatra, így rendkívül gazdaságos. Én nagyjából két hete használok egy tégellyel, és még alig hiányzik belőle, pedig minden este ezzel tisztítom le az arcomról a nap porát. Az állaga kicsit szilárd, nem is tudom, hogyan írjam le... olyan balzsamos, kissé olajos... De ez ne riasszon meg senkit, mivel egyáltalán nem hagy olajos réteget maga után, csupán szép, tiszta bőrt. Én a száraz bőrömre kenem fel, majd egy picit nedves vattakoronggal letörlöm az arcomról és a nyakamról, majd leöblítem vízzel és áttörlöm micellás vízzel. Az összetevők sajnos nem a legzöldebbek, viszont nincs benne alkohol és semmiféle komedogén cucc. Viszont tartalmaz A és C vitamint, növényi kivonatokat, bőrpuhítókat... Az ára nem a legalacsonyabb, viszont az általam igencsak kedvelt webshopban (amit be is linkeltem) klasszul le szokták akciózni. Engem maximálisan meggyőzött. Az értékelésem: 5/4,9

A másik nagy kedvencem, amit most már rendszeresíteni fogok a szépségápolásban, a Bioderma Sensibio H2O Micellás lemosó. Mit is mondhatnék róla? Gyengéd a bőrhöz, de alaposan tisztít. Alkoholmentes, illatanyagmentes, hipoallergén. Van benne viszont fincsi uborkakivonat, ami nyugtatja a bőrt. Nem szárít és nem hagy ragacsos utóérzetet, Az ára mondjuk nem a legbarátibb, viszont elég gyakran vannak jó kis akciók, amikor jó áron beszerezhető. Én nagyon megkedveltem. Az értékelésem 5/4,9

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr127360354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása