Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Natura Siberica

2016. július 14. - KaticA

Nem állítom, hogy a Natura Siberica termékek felfedezésével feltaláltam volna a spanyolviaszt, egyvalami mégis biztos: azon kevés általam ismert márkák közé tartozik, ami nem csupán kitűnő minőségű alapanyagokkal dolgozik, hanem kifogástalan minőségű termékeiket ráadásul rendkívül kedvező áron kínálják, az igényes és mindezekre fogékony szépülni vágyóknak. Azonban -szerencsére- ezidáig még nem kapták fel őket annyira, hogy mindez a minőség rovására menjen, mégis úgy vélem, nagyon is megérdemelnének valamivel több publicitást, hiszen termékeik maximálisan megfelelnek mindazoknak a követelményeknek, amiket manapság egy tudatos fogyasztó támaszt a kozmetikumokkal szemben. Elöljáróban annyit fontosnak tartok elmondani a Natura Siberica szépségápolási termékekről, hogy egytől egyig különleges, Szibériában begyűjtött növények kivonatait tartalmazzák. A termékek kivétel nélkül EcoCert minősítésűek és nem tartalmaznak Parabéneket, SLS -t és egyéb mesterséges színező és tartósító anyagokat! Nem utolsósorban pedig meglepően baráti áron vásárolhatjuk meg a különlegesen szép, ízléses csomagolásba bújtatott szépségápolási szereket.photogrid_1467651313299.jpgVégül a megelőzés jegyében egy bőrfeszesítő és fiatalító testápoló landolt a kosaramban, továbbá egy homoktövis tartalmú intenzív hidratáló és tápláló tusfürdő, majd egy hámlasztó arcradír, s végül az Aralia Mandshurica éjszakai arckrém a kissé vízhiányos bőrömre. Amióta anyuka lettem, a legtöbb esetben már csak esténként jut időm arra, hogy elmerüljek a szépségápolás gyönyöreiben. Napközben megy a szokásos mókuskerék, de esténként, miután a kisfiam mély álomba szenderült, fürdőszobám diszkrét magányában én vagyok a királynő. Éppen ezért nagyon boldog voltam, amikor látván a Natura Siberica termékkínálatát, több olyan kozmetikumot is felfedeztem magamnak, amiket kimondottan esti használatra javasolnak, tehát éjszaka fejtik ki leginkább hatásukat. Mivel rengeteg szépet és jót hallottam a kencékről a hozzám hasonlóan tudatosan kenekedő ismerőseimtől, egyáltalán nem is haboztam megrendelni néhány finomságot a webáruházból. Ráadásul tényleg hihetetlenül barátiak az áraik... ezt nem győzöm hangoztatni.

Már néhány használat után rendkívül pozitív vélemény alakult ki bennem a termékeket illetően. Nagyon jó használni ezeket a kencéket, mert egyrészt némely nagyobb és drágább márkával szemben megnyugtató az összetételük, másrészt pedig könnyű az állaguk, finom, diszkrét illattal bírnak, és valóban megfelelően hidratálnak.

photogrid_1467651278449.jpg

A bőrfeszesítő és fiatalító testápoló állagát tekintve egy sűrű, tömör krémmel van dolgunk. Azt hinné az ember, hogy nehéz lesz, hogy rátelepszik a bőrre, így a nyár közepén a sivatagi hőségben. Azonban én a dög melegben is teszteltem és bizton állíthatom, hogy nem nehéz, nem ragad, nem hagy semmilyen zavaró réteget maga után. Ellenben maradéktalanul felszívódik, nem kell belőle nagy mennyiség, és ami utána marad, az finoman, diszkréten illatozó, csodálatosan hidratált, puha, fiatalos bőr. Nekem többre nincs is szükségem. Imádom! Örökös helye van a szépítőszereim között!

A testápolót megelőzően szoktam használni a homoktövis tartalmú tusfürdőt, ami szintén tökéletes választásnak bizonyult. Nem szeretnék túlzásokba esni, de az egyik legjobb - ha nem a legjobb - tusfürdő, amivel valaha is dolgom volt. Az állagát illetően picit mézszerű. A méznél talán kissé folyékonyabb, viszont kényelmes a használata. Miután kinyomom a pumpás adagolóból, nem folyik szanaszét, hanem a tenyeremen marad, és remekül el tudom oszlatni a testemen. Kis mennyiségben is remekül habzik, szivacsra vagy fürdőrózsára adagolva pedig szerintem maga a tökély. Az illata engem szintén finom, édeskés mézre emlékeztet, valamiféle frissítő gyümölccsel megspékelve. Isteni! A hatásával is maximálisan elégedett vagyok, mivel egyáltalán nem szárítja a bőrömet, ellenben simának és puhának érzem magam tőle. Az illata nem tolakodó, viszont meglepően tartós. Tényleg mennyei! Szeretem, szeretem, szeretem!!!

photogrid_1467651267800.jpg

A bőrradír szintén csodás kis kence! Én ugyebár ősztől tavaszig hámlasztót használok, de nyárra ezt most nem mertem bevállalni, ezért mindenképp szerettem volna egy jó bőrradírt. Nem is tudom, nem érzem igazán szépnek a bőrömet hámlasztás/radírozás nélkül. Ez van. Viszont ha már bőrradír, egyrészt semmiképp nem szeretnék erre vagyonokat költeni, mert szerintem felesleges. Másrészt fontos számomra, hogy finoman, gyengéden radírozzon, ne szárítson, ne sértse a bőrömet. Ez a kis kence az összes kívánalmamnak megfelel. Krémes állagával, és aprócska mikro-szemcséivel kíméletesen tisztítja, szépíti bőrömet, a hab a tortán pedig a finom, diszkrét illata. Ezzel együtt maximális a kényeztetés.

S végül az éjszakai hidratáló következik, mint az esti rutinom befejező lépése. Maga a krém rendkívül könnyed, azonban nem kell belőle sok, mert egy kisebb diónyi mennyiség is bőven elegendő a teljes arcomra, sőt a nyakamra is kerül belőle. Kitűnően hidratál, táplál, feltölti a bőrömet, nem okoz pattanásokat, és kimondottan tetszik a visszafogott, kissé gyógynövényes illata. Megvan a tökéletes hidratálókrém nyárra! Egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen jó áron, ennyire csodálatos kencékhez jutottam! Imádom mindet egytől egyig!

Összegezvén tapasztalataimat: boldog vagyok és elégedett! Ha minőségi szépségápolásra és luxusérzetre vágytok, elérhető áron, mindenképp próbáljátok ki a Natura Siberica termékeit. Nem hinném, hogy csalódni fogtok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1008854786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása