Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Benton - "I think this is the beginning of a beautiful friendship."

2. rész - Csiga-méh arcmaszk

2015. február 28. - KaticA

A csiga-méh esszencia sikere után alig vártam, hogy kipróbálhassam végre az arcmaszkot is. Már napok óta készültem rá: elképzeltem a csodát, amiben majd részem lesz...

foto_1_5.JPG

Az esti rutinom része, hogy miután elaltattam a Kisfiamat, megiszom egy pohár alkoholmentes, citromos barnasört, beszélgetünk kicsit a Párommal, majd bevonulok a fürdőszobába, hogy lemossam magamról az aznap porát. Ha ezen túl vagyok, akkor jöhet a kencézés. Bevallom, ezt korábban gyakran nyűgnek éreztem, azonban mióta anyuka vagyok, ez a kis esti rituálé az, ami feltölt egy fárasztó nap után.

Ez az kis maszk is az esti rituálém keretein belül került az arcomra. A tasakból kivéve azonnal érzékeltem, hogy nem spórolták ki belőle a hatóanyagot. A szövetfátyol rendesen át volt itatva csiganyálkával, méhméreggel, aloéval, zöldteával és sok egyéb bőrszépítő fincsiséggel. Miután az arcomra simítottam, a Párom masszív röhögőgörcsöt kapott a látványomtól, de gondoltam, annyi baj legyen, majd fog még ámulni és bámulni. Szerettem volna egy fotót készíteni múmiaszerű ábrázatomról, de az én Uram határozottan lebeszélt erről, mondván, hogy ne nagyon ijesztgessem becses olvasóközönségemet. :)

A hatóidő letelte után, ami úgy 20-30 perc, a maradék hatóanyagot belemasszíroztam az arcbőrömbe, sőt... jutott belőle bőven az egész testemre. Bevallom, kissé fura érzéssel töltött el az a tudat, hogy voltaképpen csiganyálkát kenek magamra, de ezen könnyedén túllendültem Na igen, a hiúság...

A végeredmény nem volt annyira látványos, mint az esszencia esetében. Megjegyzem, hogy jelenleg nincsenek is zavaró bőrproblémáim. Annyi azonban biztos, hogy határozottan hidratáltnak, simának, kellemesen feltöltöttnek éreztem bőrömet. Nem mondanám csodaszernek a Benton csiga-méh arcmaszkját, talán rendszeres használat szükséges egy igazán látványos eredményhez. Mindenesetre néhány próbát megér, főképp érzékeny, aknés, fakó, irritált bőrre. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését, megszerezheti...

Innenbenton-csiga-meh-arcmaszk

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr277221429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása