Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Műhelytitkok

2015. július 21. - KaticA

photogrid_1437410614959.jpg

Hatalmas boldogsággal és büszkeséggel tölt el, hogy egyre többen olvassátok időről időre a bejegyzéseimet. Hálás vagyok Nektek és köszönöm, hogy Velem vagytok! Habár eleinte kizárólagosan szépség blogot szerettem volna írni, de egyrészt időközben rádöbbentem, kevés olyan kozmetikum van, amit valóban jó szívvel ajánlanék bárkinek is. Másrészt pedig úgy alakult, hogy a kencék mellett igény támadt a személyesebb bejegyzésekre is. Ez remek, és nagyon fontosnak is tartom az efféle lelkizéseket, mert lényeges számomra, hogy közel érezzetek Magatokhoz, valamint szeretném, hogy bízzatok bennem, a véleményemben, a hitelességemben. Voltak, akik megkérdezték, kapok-e reklámozandó termékeket, ajándékokat bizonyos cégektől. Haha, kis hal vagyok én ehhez. :) Fontos, hogy tisztában legyetek azzal, hogy nem kapok érte sem pénzt sem ingyen cuccokat, ha egy-egy termékről ódákat zengek és azért sem harapja le senki a fejemet, ha netalán az elégedetlenségemnek adok hangot. Továbbá: soha az életben nem dicsérnék semmit pusztán azért, hogy reklámozzam azt. Tehát SOHA nem fogok semmi olyat ajánlani senkinek sem, amit én magam nem kennék magamra, vagy baba kencék esetében a kisfiamra.

photogrid_1437469807798.jpg

Többen kérdezték tőlem, hogy mikor van időm blogot írni. Mint minden más egyébre is, általában akkor, amikor a kisfiam alszik, vagy éjszaka amikor sikerül a hitvesi ágyból -amiben néhány hónapja már hármasban hajtjuk álomra a fejünket- átsurrannom a nappaliba. Az esetek nagy részében egy bejegyzés általában több napig is készül, mivel igen ritkán fordul az elő, hogy zavartalanul tudjak írni. A kisfiam születése óta rengeteg minden megváltozott: szinte mindenre sokkal kevesebb időm jut, illetve egy csomó dolog megvalósítása komoly logisztikázást igényel. Korábban például simán belefért az életembe, hogy indulás előtt másfél órát készülődjek, vagy egy-egy komolyabb megjelenés előtt akár 2-3 órát is pepecseljek a megjelenésemmel. De az is sima ügy volt, hogy órákig foglalatoskodjam a manikűrömmel, vagy csupán a hajamat egy órán keresztül sütögessem. A régi szép idők... :) Mióta anyuka lettem, azóta a családból én vagyok, aki a legszakadtabban teszi ki a lábát a lakásból.

A körömlakkokat imádom és valahogy sokkal ápoltabbnak érzem magam, ha a körmeim szépen kivannak lakkozva. Rajongok a klasszikus vörös körömlakkokért, de simán bevállalom a fekete lakkozást is alkalomadtán. Azonban sajnos napközben igen kevés időm van arra, hogy ezzel pepecseljek. A gél lakk kényelmesebb megoldás volna, viszont mivel egy hét után többnyire sikerül egészben lehúzni a lakkréteget a körmeimről, így fölösleges pénzkidobásnak tartom. Szóval egyelőre többnyire marad az ápolt, minimál manikűr...

photogrid_1437469860644.jpg

Habár imádom a csodaszép sminkeket, mégis nagyon ritkán sminkelem magam. Az alkalmakat természetesen megtisztelem egy-egy szép, visszafogott sminkkel, azonban a hétköznapokon egyszerűen nem vagyok hajlandó még fél órával korábban sem felkelni, csak azért, hogy kimaszkírozzam magam. Az alvásnál pedig úgysincs hatékonyabb kozmetikum. Valahogy fölöslegesnek érzem a ház körüli sétákat, vagy a közértbe tett látogatások fényét egy-egy jól sikerült sminkkel tetézni. Végül is az is én lennék, csak színesben. :) De viccen kívül, nem szeretem az alapozókat, mert eddig még nem sikerült olyannal találkoznom, aminél ne éreztem volna úgy, hogy egy vastag máz van a fejemen. Nem szeretem a szempillaspirálokat sem, mert a legtöbb borzasztóan csípi a szememet. Szóval nem vagyok könnyű eset. Szerencsére nincs a bőrömön különösebb takargatnivaló, a hétköznapokon elég volna csupán egy kis egységesítés. Egyébként rajta vagyok az ügyön, hogy megtaláljam a tökéletes BB krémet, ami szép összetevőkkel rendelkezik, ráadásul kényelmes viselet és még színben is passzol. Azonban a legfontosabb, hogy a bőröm rendben legyen, ezt pedig megfelelő belső és külső ápolással igyekszem elérni, eddig úgy tűnik, sikeresen.

photogrid_1437469874581_1.jpg

Mind a szépségápolásban, mind pedig az öltözködésben "a kevesebb mindig több" elvét vallom. A megjelenésemben a hétköznapi elegancia híve vagyok. Kedvelem a kényelmes, egyszerű vonalvezetést, és a jó minőségű anyagokat. Talán unalmasnak hangzik, viszont éppen ezért a részletekre igen komoly figyelmet fordítok: fontos a szép szemüveg vagy napszemüveg, a finoman kidolgozott, kevés ékszer, a ruha alatt megbúvó csodás fehérnemű, egy-egy jól megválasztott táska és a cipők... Na igen, a cipők! Szenvedélyesen imádom a cipőket! S bár a magas sarok nem az én világom, minden más jöhet, ami ízléses, kényelmes, jó minőségű...

Amint azt bizonyára Tis is jól láthatjátok, nem vagyok az a tipikus szépség blogger, aki időt és pénzt nem sajnálva gyűjti be és próbálgatja ki a különböző szépség innovációkat. Tehát summa summarum, a jövőben ritkábbak lesznek a kencés bejegyzések, de azt megígérhetem, hogy ezen alkalmakkor igyekszem majd minőségi, ám elérhető termékeket bemutatni Nektek... mint ahogyan azt eddig is tettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr177585866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása