Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Magamról

2015. február 24. - KaticA

photogrid_1475581791185.jpg

Engem Katicának hívnak, és főállásban egy rendkívül jóképű fiúcska édesanyja vagyok. Az anyaság 24 órás szolgálat, és nem mindig csupa móka és kacagás. De finom kozmetikumokkal, illatos parfümökkel, egy jó könyvvel, finom ételekkel vagy egy mesés virágcsokorral igyekszem ragyogást csempészni a hétköznapokba... mert egy csepp luxus mindenkinek jár.

A pillanatnyi divat nem érdekel és hidegen hagynak a futószalagon legyártott szépségideálok. Hiszek azonban a klasszikus értékekben, az időtállóságban és a pozitív életszemléletben.

Amióta az eszemet tudom, vonzódtam a szép és finom dolgokhoz: a kozmetikumokhoz, a különböző illatos krémekhez, a parfümökhöz és természetesen a finom falatokhoz. Azonban sajnos nem voltam mindig kíméletes a magamhoz: egy ideig ész nélkül szoláriumoztam, nem ügyeltem a táplálkozásomra, figyelmen kívül hagytam a belső hidratálást és olyan kencéket is magamra kentem, amiket a mai eszemmel már nagy ívben elkerülnék.

Egy tetszetős reklámmal tulajdonképpen az ég világon bármit rám tudtak sózni. A reményt kentem magamra minden áldott nap, ám a várt siker többnyire elmaradt. Az életmódváltás a húszas éveim vége felé kezdődött. Azt hiszem, ekkorra sikerült többé-kevésbé beérnem. Elkezdtem tudatosan válogatni a kozmetikumok között és változtattam addigi életmódomon.

A szépségápolás iránti rajongásom mit sem változott, viszont igyekszem körültekintően kiválasztani, mit kenek magamra. S persze ugyanekkora figyelemmel vagyok az életmódomat illetően. Egész életemben a belső és külső szépség harmonikus együttállására törekszem.

  

A kapcsolatot az alábbi email címen tudod velem felvenni:

kencevilagblog@gmail.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr487208917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása