Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Scintillement Amoreux (Rusznák Rita) 2016.

A nő, aki szerelmes az életbe

2016. szeptember 02. - KaticA

aviary_1472744766984.jpg

Aki ismer tudja, hogy imádom az egyedi, kézműves darabokat. No, nem a közismert kézműves márkákra gondolok, hanem azokra a valóban kézműves alkotásokra, amelyekben benne van a teremtőjük keze munkája, szíve és lelke. A sors úgy akarta, hogy néhány hónapja tagja lettem egy különleges illatos csoportnak, amelyben csupa izgalmas nőtársam van jelen. Ebben a Szalonban lettem figyelmes egy fiatal tervező hölgyre, Rusznák Ritára, aki különleges parfümolajokat készít. Azok a csoporttagok, akiket személyre szabott parfümmel örvendeztetett meg, mind ódákat zengedeztek tehetségéről, illetve a kapott parfümről. Bevallom, kissé szkeptikus voltam. Úgy véltem, mindez lehet csupán baráti, jó ismerősi illedelmeskedés. A végső lökést egy olyan illatos csoporttárs szava adta meg számomra, akinek igen sokat adok a véleményére. Úgy döntöttem, azonnal kell nekem is egy olyan parfüm, ami tulajdonképpen egy másik ember, egy finom lelkű művész első benyomása rólam.

Az előkészületek felértek egy terápiával. Átbeszéltük ki vagyok én, hogy milyen illatokat preferálok, és melyeket kerülöm el nagy ívben. Elképzelésem nem volt róla, milyen illatot alkot majd Rita egy olyan magamfajta, nyughatatlan természetű lánynak, akiben hatalmas energiák tombolnak, akiben örökké lobog a tűz, aki kíváncsi, és nyitott az emberek felé, és a világ dolgainak irányába. Aki imád utazni, s aki mindent tapasztalni és látni akar. Megosztottam Ritával, hogy mekkora szükségem van az adrenalinra a boldogságomhoz, s azt, hogy mennyire szeretem a finom dolgokat, a luxust, a kényelmet, a könnyed eleganciát, a nevetést, a finom ételeket, a jó italokat, a táncot, a szép ruhákat, a szerelmet. Elárultam, mennyire imádok élni, és mennyire szükségem van a libabőrre... azaz kell minden egyes napban legalább egyetlen pillanat, amire azt mondom, ezért érdemes.

Kíváncsi voltam, milyen illat készülhet egy olyan lánynak, aki imádja a friss habos, krémes vaníliás süti illatát, egy gondolatnyi citrommal. Aki szereti a langyos nyáresték zamatát, amikor édes virágillat járja át a levegőt, és amikor olyan nagyon kedvem támad halálosan szerelembe esni.  Aki rajong az édes, harmatos jázmin buja illatáért. Aki odáig van a tejszínhabos, vaníliás, karamellás forrócsoki illatáért, amit egy karácsonyi vásárban kortyolgat, miközben elmerül az apró, fehér hópelyhek táncában. Alapvetően a puha, édeskés illatokat kedvelem, egy pici csavarral. Azt, ami ölelésre csábít. Amit nem szeretek, azok a kemény, bőrös, valamint a túl fűszeres, borsos, csillagánizsos, szúrós illatok. Azt sem szeretem, ha valami szintetikus hatást kelt: mű gyümölcs, mű rózsa, mű levendula... brrr, ezektől liftezik a gyomrom.

photogrid_1472744823823.jpg

Aztán megszületett a Scintillement Amoreux, amely egy varázslat. Isteni vanília, tonka, méz, kakaó és dió tánca, buja virágok ölelésében. Édes, mégsem fojtogató. Visszafogott, mégis jól érzékelhetően jelen van. Határozott, mégsem tipor el. Ártatlan, mégis ott bujkál benne valamiféle ellenállhatatlan romlottság. Harmonikus, szenvedélyes balzsamos, krémes, puha illat, csordultig tele érzelmekkel, csakúgy, mint én magam. A legkevésbé sem illik bele az oly divatosnak számító vattacukor-trendbe. Habár visszafogottan indul, puhán, kedvesen dédelget, balzsamosan simogat, majd amikor már a legkevésbé sem számítasz rá, felbukkan a tubarózsa, a dió, a füge és a rózsa... Elképesztő!!! Első blikkre egy cukorfalat ő, legbelül mégis ott rejlik a dög, amelynek nem lehet ellenállni.

Kíváncsi voltam, mit látott bennem az alkotó. Tudni szerettem volna, miért pont ilyennek alkotta az illatomat, s miért ezt a nevet adta a parfümömnek:

"Energikus és nagyon lelkes vagy. Egy szerető anyuka, aki rajong a gyermekéért. És nem csupán érte, hanem az egész életért. A parfüm neve is ezt szimbolizálja: Scintillement Amoreux, azaz Tündöklő szerelem. Vagyis egy nő, aki szerelmes az életbe.

Illatjegyei:

Alap: Tonka, cukrozott tej, indiai vanília, ámbra

Szív: vaníliavirág, Vaníliás kakaóbab, Tubarózsa, méz, dió

Fej: Fekete orchidea, uborka, dinnye, japán cseresznyevirág, füge, rózsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9411667036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása