Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Skin79 [VIP Gold] Super Plus BB krém

2015. március 02. - KaticA

Legalább ezer meg egy éve keresem a tökéletes BB krémet, de ezidáig sikertelenül. Kipróbáltam már olcsót, drágát, azonban valahogy mindegyikben hibádzott valami. Vagy túlszárították a bőrömet, vagy zsírosan fénylővé tették az olajosabb területeket, vagy a színük nem passzolt, vagy beleültek a még nem létező ráncokba is, vagy kiemelték a száradásfoltokat, vagy annyira  nehéznek éreztem alattuk a bőrömet, mintha maszkot viseltem volna. Hosszabb ideig próbálkoztam az Estée Lauder Daywear Anti-oxidant BB krémjével, és tényleg nagyon szeretni akartam, de nem sikerült megkedvelnem. Még a legvilágosabb árnyalatát is sötétnek találtam és úgy összességében nem az én bőrömnek volt kitalálva. Aztán jött ez a koreai kence őrületem, én pedig még mindig az IGAZI BB krémet kerestem. Egyik délután, miközben a Kisfiam épp ebéd utáni szundiját bonyolította, az egyik kedvenc webshopomban böngészés közben rábukkantam erre a BB krémre. Láttam a véleményeket és gondoltam, miért ne. Ráadásul egy minta megrendelése esetében még veszítenivalóm sincs.

foto_2_9.JPG

Szerencsém van, mert a bőröm viszonylag jó állapotban van. Okééé, vannak kisebb tökéletlenségek, de szerintem bőven vállalható vagyok még smink nélkül is... pláne az én koromban. :)) No, de a lényeg, hogy soha nem árt némi turbósítás.

A kis minta egyébként egy viszonylag nagyobb mennyiségű (kb. 2-3 használatra elegendő), könnyen kenhető, kellemes állagú, enyhe illatú krémecskét rejt. Szerintem száraz, kombinált bőrre kitűnő választás, mert érezhetően jól táplál, könnyű viselet, nincs maszk hatás és nem emeli ki a szárazabb, kényesebb részeket sem. Remekül illeszkedik a bőrszínhez, egyáltalán nem üt el, ráadásul az UV A és UV B sugarak ellen is véd. Tehát egy kis korrektorral ideális, igazán kényelmes nappali viselet lehet. Nálam plusz pontot ér, hogy sok kencével ellentétben nem marja az egyébként rendkívül érzékeny szememet sem. Én személy szerint még nem próbáltam nála jobb BB krémet.

Egyetlen hátrányát az összetevőiben látom, mivel -ugyan csupán az INCI lista utolsó helyein bandukolnak, de- tartalmaz különféle parabéneket. Tulajdonképpen hemzseg a parabénektől... rémes!!! Kizárólag ennek köszönhetően nem javaslom jó szívvel a tudatos kencevásárlóknak.

Íme az előtte-utána fotók szerénységemről (a bal oldali fotó a BB krém használata előtt, a jobb oldali pedig BB krémmel az arcomon készült) :

bb_krem_elott_es_utan.jpg

Ha netalán érdekel, megszerezheted...

Innen: skin79-vip-gold-super-plus-bb-cream

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr737233537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása