Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Bioderma - Cicabio

2015. március 24. - KaticA

Múlthét elején egy olyan rusnya pattanás ütötte fel fejét pont a homlokom közepén, hogy azt hittem, a második fejem kíván utat törni magának. :) Igen, tudom... undi a fogalmazásmódom, de ennél finomabban nem tudom szemléltetni azt a förmedvényt, ami egyszer csak megjelent ezidáig makulátlan bőrömön.

Az okosak persze ilyenkor azt javasolják, hogy semmi esetre se kezdjük el nyomkodni ezt a jelenséget. Ugye nem árulok el nagy titkot ha azt mondom, én bizony nem bírtam megállni, hogy ne essek neki ott helyben, a fürdőszoba csendes, diszkrét miliőjében. Eztán persze változatlanul ott virított a maga égő vörös valójában. S ekkor eszembe jutott valami...

img_20150323_163631.jpg

Néhány héttel ezelőtt vásároltam ezt a kis kencét a kisfiam száradásfoltjaira. Gondoltam, mit veszíthetek. És láss csodát: mindössze egyetlen használat után csillapította a pirosságot, két használattal viszont egészen vállalhatóvá tette a fejemet. Nagyon megkedveltem őt és jó szívvel ajánlom, mert hatékonyan kezeli az irritált bőrt és a kisebb sérüléseket. Több ismerősöm is pozitív jelzőkkel illette, ár-érték arányban szerintem kiváló kis szer.

Megvásárolható a patikákban 2000-2500 forint körüli áron, vagy itt: 

bioderma_cicabio

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr727295915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása