Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Hajkorona, a női fej ékessége

2015. április 07. - KaticA

A hajammal való foglalatoskodás valahogy mindig amolyan mostohagyereknek számított nálam. Soha nem tartozott a kedvelt elfoglaltságaim közé. Itt most senki ne az alapvető higiéniára gondoljon, sokkal inkább a frizurakészítésre, mint olyan. Fontosabb alkalmakra persze igyekeztem belőni a frizurámat, de a hétköznapokon többnyire a "megmosom és már indulok is" stílus ment nálam. Viszont soha semmilyen gond nem volt a hajammal..

Aztán megszületett a Kisfiam, és a hormonális változásoknak köszönhetően a hajam elkezdett csomókban hullani. A Párom több alkalommal is sajnálkozva bámult rám, amikor reggelenként krokodil könnyekkel vettem tudomásul, hogy újfent a kezemben maradt egy kisebb parókára való hajcsomó. Ráadásul a hajam megfakult, elvesztette régi fényét és bágyadtan lapult a fejemre. Teljesen kétségbeestem és már azon gondolkodtam, hogy megválok hajkoronámtól, erről azonban az én Uram hallani sem akart.

Először természetesen belsőleg próbáltam orvosolni a helyzetet. A -szerintem borzalmas ízű- sörélesztőpehely valamelyest normalizálta a helyzetet, de még mindig nem voltam maximálisan elégedett. Oké persze, értem én, hogy ez egy természetes jelenség a szülés után, számomra mégis elfogadhatatlan volt, hogy minden fésülködés alkalmával egy egész parókára való hajamat veszítsem el.

Teltek, múltak a hónapok, amikor is az egyik, általam kedvelt blogon felfedeztem, hogy néhányan a Panthenol spray hajnövekedést serkentő, hajhullást megfékező, illetve korpásodásgátló tulajdonságát dicsérgetik. Gondoltam, nincs vesztenivalóm, hiszen ennél rosszabb már úgy sem lehet. Ráadásul a szóban forgó spray mindösszesen 1400 magyar forintba kerül itt a közeli patikában.

panthenol_spray_gsz_1.jpg

Ennek már két hónapja, és az eredmény igencsak látványos. Egyre több apró babahajam kezd megjelenni, a hajhullásom gyakorlatilag megszűnt, a hajkoronám pedig csodálatosan fényes és egészséges.Ez a kis spray nagyszerű kiegészítője a megfelelő táplálkozásnak, vitaminoknak, ásványi anyagoknak, illetve a teljes hajápolási rutinom gyökeres megváltoztatásának. Nagyjából 15-20 perccel hajmosás előtt fújom a spray-t a fejbőrömre, tincsenként elválasztva a hajamat, mintha hajfestéket vinnék föl. Aztán törülközőbe bugyolálom a fejemet, hogy a melegben fejtse ki hatását a szer.

Ezután pedig a szokásos módon megmosom a hajamat. És itt most muszáj vagyok megemlíteni a varázslatos samponomat, a hozzá tartozó ápoló olajjal együtt. Teljesen el vagyok alélva a Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle samponjától és olajos szérumától.

img_20150214_100225.jpg

A hajam olyan fényes és puha, mint talán még sohasem. Nem száraz, nem zsírosodik, a fejbőröm is teljesen egészséges... összességében a hajam szebb, mint valaha. Szóval a hatásuk fenomenális, az illatukról nem is beszélve. A sampon zselés állagú, de nagyon kevés is elég belőle. Dús habot képez és remekül tisztít. Nem tudom, ki hogy van vele, de engem személy szerint roppant mód idegesít, ha egy sampon nem habzik.

A szérumot pedig a törülköző száraz hajamba masszírozom bele gyengéden. Kiöblíteni nem kell és száraz hajon is alkalmazható.

img_20150331_170644.jpg

Ennek a kis duónak az egyetlen gyenge pontja a nem tökéletes INCI lista, azonban tény, hogy a hajam szép, egészséges, fényes. Nekem pedig nincs szükségem ennél többre.

Ha kedvet kaptatok kipróbálni, a Panthenol habspray megvásárolható bármelyik patikában.  A Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle sampon és olajos szérum pedig itt és itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr597343058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása