Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Csodafinom bőrápolás

Lush - Strawberry Feels Forever Massage Bar

2015. május 13. - KaticA

photogrid_1431519314975.jpg

Mindenekelőtt le kell szögeznem, hogy nem rajongok túlzottan a Lush termékekért. Egyrészt a legtöbbjük összetevői listája hagy némi kívánnivalót maga után, másrészt pedig szerintem ehhez képest indokolatlanul magasan árazottak. Van azonban egy termékük, amihez időről időre visszatérek. Ez pedig a Strawberry Feels Forever Massage Bar.

Az illata igencsak erőteljes, ami nem mindenkinek jön be. Olyan, mint a mézédes epres puding. Rajtam egyáltalán nem hat műnek, émelygősnek... valahogy az a helyzet ez esetben is, mint a parfümök tekintetében. Nem mindegy, mennyire passzol a bőrünkkel, a saját illatunkkal, a személyes kémiánkkal.

2015-05-13_13_49_04.jpg

 

Első alkalommal akkoriban találkoztam vele, amikor megismerkedtem a Kedvesemmel. Ezért ennek a kis masszírozó testápolónak a csoda finom és erőteljes illata mindörökké Hozzá kötődik már. Számomra rendkívüli jelentőséggel bírnak az illatok. Ezzel szerintem nem árulok el nagy titkot magamról. Ennek a terméknek pedig az ápoló hatásán túl a legfőbb érdeme az illata.

Az én száraz bőrömet legalább is remekül hidratálja és az INCI listája is elfogadható. Én mégsem használom napi szinten, ehhez túlságosan extravagáns illattal bír. Csupán a különlegesebb alkalmakra tartogatom. Fontos randevúra, szerelmes éjszakákra kitűnő választás lehet.

photogrid_1431519348542.jpg

(Fotók: Pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr137429104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása