Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Krémes csalódások

2015. június 30. - KaticA

unnamed_16.jpg

Nem nagyon szeretek beszélni a kellemetlen dolgokról és a panaszkodás sem kenyerem, de úgy döntöttem, készítek egy bejegyzést a kevésbé pozitív kencés élményeimről is, mivel úgy gondolom, ahhoz, hogy hiteles legyek, kénytelen vagyok ezekről is szót ejteni. Nem sok efféle akad, de azért néha napján előfordulnak csalódások.

A egyik legfrissebb ilyen élményem az Uriage Xémose Olajtusfürdője. Talán nem vagyok ezzel egedül, de számomra igencsak mostoha feladat a zuhanyzás utáni kenekedés. A bőröm viszont rendkívül igényli ezt, mivel meglehetősen száraz és kissé érzékeny is. Habár nyáron valamelyest jobb a helyzet a téli állapotokhoz képest, de még ilyenkor is megkíván a bőröm valami könnyű, ám tápláló testápolót. Nem tagadom, némi kényelmi szándék is vezérelt, amikor beruháztam az Uriage fent említett tusfürdőjébe. De legalább is azt szerettem volna elérni, hogy legalább az esti tusolás után ne kelljen időt töltenem a testápolózással. Azonban a terveim dugába dőltek. A termék ígérete szerint védi a száraz bőrt a csapvíz szárító hatásától és pótolja a mosakodás során elvesztett zsírokat. Azonban törülközés után a bőröm ugyanúgy hámlott a szárazságtól és viszketett, mint az olcsóbb, sima tusfürdők után. Szóval alig vártam, hogy betestápolózzam magam. Azt pedig, hogy illatmentes volna, én megkérdőjelezném. Szerintem nincs kellemes illata, inkább valami fura műanyag illatnak nevezném. Pedig ha bevált volna, most nagyon boldog lennék, mivel a kiszerelés elég nagy: 400 ml-es, szóval sok használatra elegendő.

Az egyik korábbi posztomban már említettem az Eucerin Ultra Sensitive minden mentes arclemosóját. Nagy reményekkel vetettem bele magam a használatába, de aztán sajnos csalódnom kellett. Nem csinált ő semmi rosszat, de különösebben elragadtatva sem voltam tőle. Összességében az volt a benyomásom, hogy több lépésben kellett alkalmaznom ahhoz, hogy maradéktalanul eltávolítsa a szennyeződést. És úgy, hogy nem is sminkelem magam. Csupán a napi szennyeződésekkel kellett volna megbirkóznia. Szóval oké, hogy minden mentes és ezért jár is neki a plusz pont, na de azért némi alaposságot is elvártam volna tőle.

Egy eget rengetően szívfájdító csalódásom Viktor & Rolf Flowerbomb parfümjéhez kapcsolódik. Istenkém, mennyit ábrándoztam róla: már láttam magam előtt, amint hófehér tündérlányos ruhában virágszőnyegen lépdelek, habkönnyű léptekkel, miközben körülölel ez a mámorítóan, édesen virágos rózsaszín illatfelhő. Szerencsére voltam olyan elővigyázatos, hogy mielőtt befektettem volna a minimum 50 ml-es kiszerelésébe, egy néhány ml-es mintát rendeltem csupán belőle, kipróbálásképp. Szakértő mozdulatokkal a csuklómra csepegtettem és vártam a csodát... de az nem jött. Az illata persze kellemes, virágos, igényes. De annyit olvastam már erről a parfümről különböző fórumokon, ahol ódákat zengedeztek róla, hogy ennél azért valamivel többet vártam tőle. Valami jelentőset, valami felejthetetlent... Szerintem semmiképp sem egy virágbomba. Ráadásul a tartóssága is hagy némi kívánnivalót maga után. S még mielőtt bárkiben felmerülne a gyanú, hogy eredeti volt-e a minta, mindenkit biztosíthatok róla, hogy garantáltan eredeti illatot próbáltam, megbízható forrástól érkezett.

Egy a napvédelemmel kapcsolatos csalódásom az Uriage Bariésun 30 fakoros hypoallergén fényvédőjéhez fűződik. Áldottam a jószerencsémet, hogy nem vettem meg a Bariésun Mineral Krém SPF50-es változatát, ugyanis a júniusi Pixiboxba, a drága Pixis lányok belerejtettek egy teljes kiszerelést ebből a 30 faktoros kis fényvédőből. Úgy örültem, hogy csak na. Viszont magamra kenve már némi csalódottságot éreztem. Illatmentes, oké. Nem okozott ragyákat, oké. Nem fénylik, oké. DE sajnos hiába próbálom szépen elkenni, darabokban jön le a képemről. Első alkalommal úgy voltam vele, hogy biztosan én szúrtam el azzal, hogy túl nagy mennyiséget próbáltam felvinni. Amikor kisebb mennyiséggel próbálkoztam, akkor valamelyest javult a helyzet, de sajnos még így sem tökéletes. Még így sem mondhatom a használatát komfortosnak.

S végül egy baba termék, amely miatt kiborultam a minap. A kisfiam születése óta a Babydream Extra Sensitive törlőkendőt használom rajta, amivel maximálisan elégedett vagyok. IMÁDOM és semmiképp nem váltanám le másra. Tökéletes az INCI listája, funkcionálisan is remek... Ezen felbuzdulva úgy gondoltam, kipróbálom a Babydream Extra Sensitive Panthenol popsikrémet. Én balga! Miért nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a shea vaj erre a célra -is- már tökéletesen bevált nálunk? Szóval nem is szaporítanám tovább a szót: az INCI listája szuper és persze  parfüm-, színezőanyag-, és tartósítószer mentes, de... Olyan szinten kipirosodott a kisfiam popsija a használatakor, hogy nem győztem orvosolni azt a szokásos és jól bevált shea vajjal. Pedig elhihetitek, sosem hagyom aszalódni a pelenkában a termést. :) Ha van valami, lehetőség szerint azon nyomban kitakarítom. És mégis ez történt. Szóval fél tubussal elhasználtam ebből a popsikrémből, a többi landolt a kukában.

unnamed_17.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr887567474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása