Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Paula's Choice Clinical Ultra-Rich Moisturizer és Clinical 1%Retinol Treatment

Avagy csodaszerek Paulától

2016. április 14. - KaticA

Ezúttal két olyan termékre szeretném felhívni a figyelmeteket, amelyek habár meglehetősen zsebbenyúlósak, mégis bátran merem őket javasolni, mert igazán remek kis kencék. Nekem legalábbis beváltak. Ugye nem botorság azt állítanom, hogy jó hidratálókrémet találni majdnem olyan nehéz, mint tűre lelni a szénakazalban? Mert vagy az összetevők nem stimmelnek, vagy a kívánt hatás marad el, vagy marha drága az óhajtott kence, esetleg mindezek kombinációja. Elhihetitek, nagyon is tapasztalatból beszélek.

Sokáig gondolkodtam, kipróbáljam-e a Paula's Choice fent említett két termékét, azonban olyan sok szépet és jót olvastam róluk, hogy végül leküzdöttem a magas áruk miatti viszolygásomat, és első ízben mintákat rendeltem belőlük. Egyébként hozzáteszem nem vagyok elfogult a PC termékekkel kapcsolatban. Próbáltam a márkából jó és kevésbé tetszetős kencét is, azonban e két krémecske engem maximálisan meggyőzött.

A bőröm jelenlegi állapota enyhén vízhiányos, a T vonalban picit zsírosabb, kombinált, de hála Istennek a bőrképem tiszta. Csupán a szárazabb területek hidratálása a célom, illetve a pattik kialakulásának megakadályozása, és természetesen a bőröregedés késleltetése, lehetőség szerint soha napján kiskeddre.:) Mindezeken felül egy olyan krémet kerestem, ami nem tartalmaz alkoholt, illatanyagot, színezéket, parabéneket, nem tesztelték állatokon, nem kell belenyúlkálni a tégelyébe... Szóval nem egyszerű.

aviary_1460623409528.jpg

A PC Clinical Ultra-Rich Moisturizer azonban minden elvárásomnak megfelel. Esetében egy igen gazdag állagú, illatmentes fehér krémről beszélünk. Elsőre picit nehéznek tűnhet, azonban rendkívül könnyű eloszlatni, és a bőröm maradéktalanul beszívja. Nem hagy maga után zsíros, ragacsos réteget. Én keverek hozzá néhány cseppet az isteni szérumomból, és egy mogyorónyi mennyiséget a 30-as fényvédőmből, és bátran kijelenthetem, hogy azt a hatást kapom, ami várok: puha, tökéletesen hidratált, sima bőrt eredményez. Nem képez pattanásokat és más egyéb ragyákat, továbbá fényvédő nélkül nagyszerű szolgálatot tesz éjszakai krémként is. Egyszerűen imádom!!!

aviary_1460623515951.jpg

A Clinical 1% Retinol Treatment, amint az a nevéből is kiderül, 1% retinol tartalmú szérum. Az ára egy horror, de ha ezen sikerül túllépnünk, egy igazi csodaszerrel ismerkedhetünk meg esetében. Amit ígér: 

  • Hatásos ráncok, pigmentfoltok és pattanások esetén
  • Feszesíti a bőrt és kisimítja a ráncokat
  • Halványítja a pigmentfoltokat és pattanás utáni hegeket, egyenletesebbé teszi a bőrt
  • Finomítja a pórusok méretét

Amit tapasztaltam: a meglévő pigmentfoltomat valóban halványabbá varázsolta. Célom, hogy el is tűnjön az a kis nyavajás. :) Mivel én ezt a krémet többnyire éjszakára használom, reggelre olyan a bőröm, mintha kivasalták volna. Pattanásaim egyáltalán nincsenek. A bőröm hófehér, sima, hidratált, tiszta... Egyszerűen csak áradozni tudok erről a szérumról. Olvastam különböző fórumokon, hogy vannak, akiknél irritációt okozhat, szóval ki kell tapasztalni, kinek mennyit bír el a bőre belőle. Semmiképp se kezdjétek el kezdetben naponta használni. Érdemes fokozatosan hozzászoktatni a bőrünket. Én heti két-három alkalommal kenem hosszú hónapok óta, és semmiféle irritációt nem okoz. Amit kisgyermekes anyukaként fontosnak tartok megemlíteni, hogy a nagy mennyiségű retinol miatt nem javasolt a szérum használata terhesség vagy szoptatás alatt!!! És amit nem tudok elégszer hangsúlyozni, nappalra ne feledjétek a fényvédelmet!!!

Hajrá, szép bőrre fel!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr708602440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása