Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

L'Erbolario-Ortensia

A mennyország illata

2016. június 17. - KaticA

aviary_1466178638615.jpg

Oh, milyen régóta kacérkodtam már a L'Erbolario csodaszép, csábító kozmetikumaival! Sosem próbáltam ezelőtt tőlük semmit, és magam sem értem, mi tartott vissza, hiszen imádok mindent, ami olasz. Általában engem már ennyivel is rendkívül egyszerű lekenyerezni. Aki netalán nem ismeri a márkát, annak elmondom, hogy a L’Erbolario Lodi városában jött létre 1978-ban mint díjnyertes családi gyógynövény szaküzlet. A cég alapítói régi és elismert családi receptúrák szerint hozták létre első kozmetikumaikat, amely elven azóta sem változtattak. Vagyis termékeikhez nem használnak mesterséges anyagokat. Mindezek tudatában engem máris megfogtak.

aviary_1466178270043.jpg

Gyakran böngészgettem a webshopot, amely már látványra is élvezetes. Elképzeltem, milyen illatot árasztanak ezek a varázslatos megjelenésű parfümök és kencék. Miért is beszéltem le magam ezidáig arról, hogy kipróbáljam bármelyik csábító termékcsaládot?! Én botor!

aviary_1466178420302.jpg

No, de ahogy végre észhez tértem, rövid gondolkodás után az Ortensia sorozat, hortenzia és vanília illatú, mesés luxus testápolója és tusfürdője landolt a kosaramban. Hatalmas izgalommal bontogattam a mindössze két munkanap alatt, szélsebesen házhoz érkező kis csomagomat. Nem hittem a szememnek, hiszen az általam megrendelt termékeken kívül rengeteg ajándékot rejtett a doboz. Viszonylag gyakran rendelek különböző kozmetikumokat a legkülönfélébb webáruházaktól, de őszintén szólva szökőévben egyszer ha találkozom ilyen mértékű kedvességgel, amikor vevőként valóban királynak érezhetem magam. Az ajándékok között szerepelt egy utazóméretű termék, melyet csodaszép nőies kis pipere táska rejtett, valamint rengeteg kipróbálandó termékminta is. Ez utóbbiakért kimondottan hálás vagyok, hiszen több olyan mintácska is érkezett, amelyek szerepelnek a következő kívánságlistámon.

aviary_1466178446182.jpg

És az Ortensia testápoló: ha létezik mennyország, egészen biztosan ilyen illatok hatják át. Isteni édes, rendkívül nőies, púderes, picit virágos, picit vaníliás, nem tolakodó de azért jelen van. Ha ezt viselem, még a parfüm használatát is elhanyagolhatónak érzem, mert elegendő az illata ahhoz, hogy ápoltnak, üdének és szexinek érezzem magam.Magát a testápolót egy szépséges rózsaszín tégely rejti. Olyan gyönyörű és stílusos, hogy bármely fürdőszoba vagy pipereasztalka ékessége lehet. Ebben található a sűrű állagú, testvaj szerű illatos krém. Az összetevőit illetően nyilván tartalmaz parfümöt lévén, hogy parfüm testápolóról beszélünk, azonban nincsenek benne parabének, alkohol és más irritáló anyagok. (Illetve csupán az INCI lista legvégén fedezhető fel benne csekélyke mértékű benzyl alcohol, ami ugyebár szóra sem érdemes. ) A tusfürdő hasonlóképp ízléses, szemet gyönyörködtető, egyszerűen nagyszerű csomagolást kapott. A belbecs pedig szintén kifogástalan: sűrű, gél állagú, illatos, nem szárít... Remek kiegészítője a testkrémnek.

aviary_1466178484517.jpg

Ezek után nem kérdés, hogy jómagam is beálltam a L'Erbolario rajongói táborába. Mesésen illatos ápolótermékei, ezentúl egész biztosan állandó szereplői lesznek a szépségarzenálomnak. Jó szívvel ajánlom, hogy nézzetek be a webáruházba, hiszen a mintegy huszonöt illatcsaládból bárki könnyűszerrel megtalálhatja és kiválaszthatja a hozzá legközelebb állót. Valamint további gazdag termékkínálat várakozik mindazok felfedezésére, akik szeretik a természetesen jó minőséget és a luxust elérhető áron.

aviary_1466178520581.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr978817414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása