Szépség-Élet-Stílus

Esszencia

Esszencia

Májusi kedvencek

2018. június 11. - KaticA

img-3587.JPG

img-3627.JPGAz utóbbi időben méltatlanul elhanyagoltam a kis blogocskámat, amit szánok-bánok. A miértre nincs magyarázat, csupán... valahogy nagyobb lelkesedést éreztem inkább az Insta felületen való tevékenykedéshez. Annak minden előnyével és hátrányával együtt. Mindenesetre létrejött ott egy szívemhez igazán közelálló kis közösség, ismeretlen ismerős nőkből, édesanyákból, akik közül mostanság többen is érdeklődtek tőlem az általam kedvelt, illetve szívesen használt szépségápolási termékeimet illetően. Ezért a minap az a "korszakalkotó" ötletem támadt, hogy időről-időre készítenék egy kis összefoglalót az éppen aktuális kedvenceimről.
Többször is hangoztattam már, hogy nem vagyok valami nagy shoping királynő, ráadásul hosszú évek tapasztalata mondatja velem, hogy meglehetősen kevés azoknak a kozmetikumoknak, szépségápolási termékeknek a száma, amelyekről egyáltalán szót ejteni érdemes. Bár hála a jószerencsémnek, többnyire azért mégis csak sikerül rálelnem az üdítő kivételekre. Azt tudnotok kell, hogy minden esetben törekszem az általam használt termékek CF (állatkísérletmentes, erőszakmentes) minőségére, azonban vannak olyan termékek a repertoáromban (jelen esetben a fényvédők), melyek egyelőre nem felelnek meg eme elvárásaimnak, mivel ezidáig nem sikerült megtalálnom a számomra megfelelő erőszakmentes kedvencet. De rajta vagyok az ügyön.
Figyelmeztetlek titeket, hogy ez a bejegyzés kissé hosszúra sikeredett, de mostanra, amikor mindenki videót készít, úgyis annyira ellustultunk az olvasás terén... Maradjatok szellemileg frissek, olvassatok, olvassatok. :))
Lássuk hát a májusi legjeimet:
img-3588.JPG

Bioderma Photoderm Kid SPF 50, La Roche-Posay Frissítő arcpermet SPF50-es védelemmel.

Furán hangozna épp tőlem a "ha nyár, akkor fényvédelem" szlogen, mivel én évszaktól, és alapvetően időjárástól függetlenül 30-50 faktorral védem a bőrömet, nyilván azokra a testrészeimre kiterjedően, amelyek fedetlenül vannak. És ez vonatkozik a kisfiam bőrére is.
Mielőtt a pozitív Krémmániás vélemények hatására megvásároltam volna a Bioderma Photoderm Kid fényvédőjét, a Kiss My Face 30-as napvédő lotionjét használtam nagy elégedettséggel. A mai napig ez számomra a leg-leg-leg, és hamarosan újra is fogom rendelni. De amikor ez elfogyott, spórolási szándékkal arra gondoltam,  miért ne használhatnám ugyanazt, amit Mackókára kenek! És bevált. Nem állítom, hogy azonnal szerelem lett, mert az arcomra önmagában nehéznek és túl fehérnek ítéltem, azonban a hidratálómba keverve remekül teszi a dolgát. Illatmentes, színezékmentes, alkoholmentes, nem okoz pattanásokat és egyéb irritációt... Reggel egy nagyobb diónyi mennyiséget a tenyeremben összekeverek a kedvenc nappali hidratálómmal, jól elkenem és napközben a La Roche Posay 50-es arcpermetével frissítem. Ennek a kis arcpermetnek hatalmas előnye többek közt, hogy szépen mattítja a kifényesedésre hajlamos területeket, úgy, mint a homlok, az áll és az orcák. Bár számomra egy kissé túlontúl illatos, de azért szerethető és praktikus kis kiegészítő termék. Még keresem az illatmentes és CF megfelelőket, de akinek ezek a kritériumok annyira nem lényegesek, azoknak jó szívvel ajánlom mindkettőjüket.

img-3589.JPGIsana Clean+Care micellás víz, Schüssler Nr.1 Bőrfeszesítő natúr alapkrém

Éppen elfogyott az Eucerin ultra sensitive micellás vizem, és mivel nem erőszakmentes cégről lévén szó, úgy döntöttem, a jövőben nem fogom újravásárolni a termékeiket. Még akkor sem, ha egyébként beváltak, és szerettem azokat, amiket korábban már használtam a kínálatukból.
Épp kapóra jött, hogy megpillantottam az Isana micellás víznek az ajánlóját, egyik kedvenc vegán bloggerem Insta oldalán. Alkalmasint elzarándokoltam hát a legközelebbi Rossmannba, és levadásztam egy flakonnal. Az árát és az összetevőit tekintve gondoltam, nem sokat veszíthetek. Ez egy kellemes kis CF, vegán termék, alkoholmentes szép zöld összetevőkkel. A Krémmániás hozzászólásokat szerencsére csak akkor olvastam, miután már egy ideje használtam őt, különben tutira nem veszem meg. Ott többen írják, hogy csípi a bőrüket, a szemüket, szárít... Namost én egyiket sem tapasztaltam ezek közül, pedig eléggé vékony, érzékeny bőröm van.
Volt és van is néhány micellás víz a tarsolyomban, amit szívesen kipróbálnék a jövőben, de egy biztos, ár-érték arányban ez egy igazán nagyszerű termék... egyszerűségében a nagyszerűsége.
A Schüssler bőrápoló termékeiről már több ízben áradoztam ezen a platformon. Ha neked eddig kimaradt, elolvashatod itt, itt és itt. Túl sokat ezekhez hozzátenni nem tudok. Szeretetem és kitartásom a cég és termékei felé továbbra is töretlen. Egyszerűen nagyszerű, erőszakmentes kozmetikumok, nem allergizálnak, szépen teszik a dolgukat... Én jelenleg ezt a kis feszesítő natúr alapkrémet használom tőlük, de már úton van az utánpótlás a legeslegnagyobb kedvencemből, a Nr.8-as mélyhidratáló alapkrémükből. Nekem ő az "all time fave" alapdarab.
Nem is nagyon szeretném tovább ragozni: tiszta szívből ajánlom őket.

img-3590.JPG

The Ordinary Vitamin C Suspension 23%+HA Spheres 2%, The Ordinary 1% Retinol (Ezt sajnos már nem gyártják :( )

Rengeteget olvastam az Ordinary termékekről már akkor is, amikor idehaza még nem volt kereskedelmi forgalomban. Néhányan lehúzták, a legtöbben mégis ódákat zengedeztek ezekről az "abnormálisan" zseniális kencékről, melyek azóta már idehaza is elérhetőek, meglepően alacsony áron. Sokakban épp ez az alacsony árfekvés kelt gyanút, ebben a profit centrikus világban. Nos, felőlem bárki mondhat, amit csak akar, én mégis szeretem, és ragaszkodom ezekhez a szintén egyszerűen nagyszerű szépségápolási termékekhez. Fogok még írni e helyütt más egyéb kencéikről is, most azonban a C vitaminos szuszpenzióról: vigyázat, mert csíphet! Első alkalommal bevallom, nagyon megijesztett ezzel a csipkedéssel, de mivel nem okozott bőrpírt, szerencsére nem mostam le, hanem gyorsan ágyba bújtam, és reménykedtem benne, hogy másnapra marad még bőr a képemen. :) És láss csodát, reggel mi köszönt vissza a tükörből? Finom, puha, hidratált bőr. Eddig minden hidratálómmal remekül működött, és pompásan csillapítja a felületi vízhiányomat. Imádom!!!
A retinolról: ő sokáig csak úgy ott állt a fürdőszoba szekrénykémben, mert az első használat után úgy lehámlott tőle a bal orcám, mint a csuda. Aztán már nem is tudom, milyen indíttatásból, de újra elkezdtem használni, és megszerettem. Hetente, kéthetente nagyon vékony rétegben viszem föl az arcomra, a nyakamra, és néha a dekoltázsomra is kerül belőle. Ugyan előfordul, hogy a bal orcám azóta is lehámlik tőle, de ami ezután következik, azért érdemes használni ezt a kis rosszcsontot. Pihe-puha, sima, hidratált, egészséges bőrképet varázsol. Persze tudom, hogy minden efféle eredmény, egyéni bőrfüggő, én mégis azt mondom: ennyi pénzért egy próbát mindenképp megér. Nem?!

img-3591.JPG

Terra Naturi izzadásgátló Deo Balsam, Phi pihe-puha védő és regeneráló krém

Már nagyon régóta keresem a tökéletes izzadásgátló deót, és sokáig úgy tűnt, sikertelenül.
A gusztustalan, savanyú, művirág és műgyümölcsös szagú N**** és D*** dezodorokkal ki lehet kergetni a világból. De sem illatélmény, sem hatékonyság tekintetében nincsenek túl jó tapasztalataim a forgalomban kapható alumíniumsó mentes deókkal sem. Pedig még csak túl izzadós típus sem vagyok. Ráadásul alapkövetelmény nálam, hogy legyen állatkísérlet mentes az a termék, amit magamra kenek.
Aztán a Müllerben ráleltem a Terra Naturi vegán 24 órás izzadásgátlójára. Sokat agyaltam rajta, megvegyem-e, mivel sehol nem találtam róla fogyasztói véleményeket, végül a vásárlás mellett döntöttem, és megtörtént a csoda! Ez a valaha volt legjobb deo, amit használtam. Már másodjára vettem újra, és soha nem akarok mást csak ezt. Kellemes, púderes, lágy virág illata van, alumínium és alkohol mentes, vegán, állatkísérlet mentes, egész nap diszkréten finom illatot kölcsönöz. Akinek szintén kardinális kérdés az izzadásgátló milyensége, annak ajánlom őt jó szívvel.
Amikor a Phi pihe-puha krémecskéjét megvettem, egy univerzális bőrvédő krémre vadásztam. Olyasfélére, ami kéz- és lábápolóként is alkalmazható, arckrémként, ha kiszáradna az arcbőröm, testápolásra a szintén szárazabb részekre... és ez a regeneráló krém minderre tökéletesen alkalmas. Az illata nyami, az állaga nehéz, nehezebb, ezért én valóban azoknak javasolnám, akik száraz bőrrel küzdenek. Illetve inkább a hűvösebb időszakban. Imádom, hogy szépen hidratál, hogy nem okoz ragyákat, hogy hamar beszívódik, hogy erőszakmentes, és azt, hogy magyar!

És a +1 kedvencem, amit mindenkinek melegen ajánlok, aki hozzám hasonlóan rajong a finom teákért, azok a Pukka Herbs teái.
Nem túlzok, ha azt állítom, megrögzött teafüggő vagyok. Napom nem telik el tea nélkül. Filteres, szálas, nekem egyre megy. Viszont éppen ez a rajongásom sarkall arra, hogy fokozottan odafigyeljek a minőségre. A Pukka teák ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, bio és fairtrade finomságok! Mindegyikük finom, és többnyire öt-hat-hétféle ízesítésben van idehaza, de amelyiket a legjobban imádom, amiből már vagy tíz dobozzal elfogyasztottam, az a "gorgeous earl grey" levendulás, bergamottos istenkirályság! Én a kedvenc bio-boltomból szoktam vásárolni, ami nem más, mint a Harmónia Reformház az Árkád Bevásárlóközpontban. Kóstoljátok meg, veszélyesen mennyei!

XOXO: Katica

A bejegyzés trackback címe:

https://kencevilag.blog.hu/api/trackback/id/tr8914008920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása